טרנדים 2011: שיווק באמצעות תוכן – אמצעי חיוני
E-marketer, Geoff Ramsey—CEO, Co-Founder
בשנה הקרובה יאלצו משווקים להשתחרר ממודל 'ההפרעה' של הפרסום הקלאסי ולהתחיל לספק ללקוחותיהם תכנים בעלי משמעות. למאמר המלא.
90% ממשווקי B2B בארה"ב משלבים תכנים בתמהיל השיווק שלהם.
מחקר של החברות market prof. ו- Jonta 42
שיווק באמצעות תכנים מהווה בממוצע 26% מתקציב השיווק. רוב החברות נעזרות בשירותי מיקור חוץ לביצוע הפעילות. למחקר המלא.
תוכן איכותי כמכשיר שיווקי. Susan Gunelius entrepreneur
אחד מהטרנדים השיווקיים החמים לשנה הקרובה היא יצירת תכנים איכותיים שיתגברו על הרעש הכללי ויעמיקו את הקשר עם הלקוחות. למאמר המלא.
הטקטיקות המובילות בשיווק באמצעות תכנים: ניוזלטר (72% מהמשווקים בארה"ב), מדיה חברתית (48%) ובלוגים עסקיים (46%)
2011 Customer Engagement report
כתיבת תגובה